Een goede site voor schaatsen te kopen ?

Ik wil graag schaatsen kopen via internet, alleen ik kan maar geen mooie schaatsen vinden. Het liefst van het merk Nijdam en roze, wit of zwart. En ik wil zeker geen kunstschaatsen maar ijshockey schaatsen. Hebben jullie misschien ideeen ? Dat zou erg fijn zijn. Alvast Bedankt !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Schaatsen
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop je zonder te passen? Lukt mij nooit.

Antwoorden (3)

Misschien kan je op een site kijken van een sportwinkel. Zoals perry sport of sport 2000. Daar hebben ze nu volgens mij veel schaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk hier eens, misschien is er iets voor je bij!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
miss bij skate-dump of bij van benthem sport