Ik mag op Hockey als ik een oplossing heb voor het weekend, we gaan om het weekend naar een camping, weet jij hoe ik elke wedstrijd toch kan spelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hockey
1.6K

Antwoorden (4)

Als je zestien bent, wat de minimumleeftijd is om mee te doen op Goeie Vraag, ben je ook oud genoeg om na een beetje oefenen af en toe een weekendje alleen thuis te blijven.
Dus word zelfstandig, leer jezelf koken en ga niet elk weekend meer mee naar de camping.
Als je geen 16 bent, moet je die vraag hier niet stellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je geen `16 bent, MAG je die vraag hier niet eens stellen ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet wat Je wilde horen?
Als je begint met hockey kan je eerst eens om de week gaan meespelen, meestal werkt men toch met reserve spelers, dus probeer het zo af te spreken, dat jij om de week wel en niet meedoet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk of je toevallig een teamgenoot in je vriendenkring hebt, of er eentje kunt vinden. Als je met die ouders af kunt spreken dat je de weekend dat je ouders naar de camping gaan, daar mag logeren en mee naar de wedstrijden, vinden ze dat wellicht in orde.

Natuurlijk kun je ook met het openbaar vervoer, maar dan heb je vermoedelijk wel een bijbaantje nodig om dat te bekostigen. (Daarbij ga ik er uiteraard van uit dat je zestien bent ; de minimum leeftijd om deel te mogen nemen aan Goeievraag).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je op hockey gaat mag je het eerste jaar nog geen wedstrijden spelen. je bent dan trainingslid en gaat met het slechtste team of nieuwkomers mee. je traint alleen mee en je kan kijken bij de wedstrijden maar, je mag nog niet meedoen. bovendien kun je dan gewoon om de week komen en ook volgende jaren is het niet heel belangrijk dat je elke wedstrijd aanwezig bent. als je in de eerste teams komt is het wel van belang dat je altijd aanwezig bent, maar tegen die tijd zul je wel oud genoeg zijn om alleen thuis te blijven of om bij een vriendin te slapen bijvoorbeeld. succes en laat je niet tegenhouden hockey is leuk!!!