Wat betekent interval bij Formule 1

Bij Vettel staat 'interval' onder z'n naam, wat is dat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat betekent hoeveel seconden de tegenstander voor je is. stel: ik sta 2e en meneer Vettel staat 1e (mooie droom ^^) en er komt opeens `1,125 seconden` op mijn schermpje te staan dan wil dat zeggen dat ik nek aan nek met Vettel ben ALS Vettel voor 1,125 seconden doodstil staat en dan weer opeens normale snelheid (sorry ik kan dit niet zo goed uitleggen) Toegevoegd na 12 minuten: ik hoop dat het zo een beetje duidelijker wordt met de foto ;)

Interval is het verschil in tijd tussen hem en de anderen op de track. Het woord 'ïnterval' staat dan onder zijn naam omdat hij de leider is op dat moment. De nummers onder de andere coureurs geven aan hoe vaak ze achter de leider lagen. Als een coureur is ingehaald door de leider, zie je als interval daaronder; 1 lap (of 2 laps enz) Als een coureur uitvalt staat er als interval; 'out'. soms staat onder de coureur als interval het aantal keren dat een coureur dat deze direct achter de leider zit. Het nummer onder de coureur op de tweede plaats is de tijd dat hij achter de leider zit. het nummer van de derde plaats is dan weer het verschil op de tweede plaats die voor hem ligt, enz.

Bronnen:
http://wiki.answers.com/Q/What_does_interv...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100