Waar kan ik mijn knuffels kwijt?

Hallo
Ik woon in Assen en ga binnenkort verhuizen. Ik heb vijf dozen met knuffels in mijn schuur staan in verschillende soorten en maten. Ik wilde ze aan het ziekenhuis doneren maar daar mochten ze ze niet aannemen. Heeft Iemand enig idee waar in Assen ik mijn knuffels heen kan brengen?

Mvg lea

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.1K
Rieneke1
5 jaar geleden
Vraag het asiel/ de vogelopvang. Jonge dieren hebben graag een knuffel in hun hok.

Antwoorden (2)

Is daar geen asielzoekers centrum in de buurt? of een instelling die inzamelt voor de minderbedeelden. Zo tegen sinterklaas en kerst, moet er toch wel iemand zijn die ze wilt
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
+ Ook de voedselbank is zeker geïnteresseerd, is een goed doel.
Bij de Kiekshop in Assen, een kringloopwinkel voor goede doelen, weten ze er wel raad mee. Zo worden er bijvoorbeeld vanuit die shop knuffels voor kinderen in een tehuis in de sloppenwijk van Nairobi gebracht.