Kan mijn pc sommige games aan?

Ik heb momenteel een Asus Notebook waar ik sommige games kan op runnen zoals

- Minecraft
- Euro Trucker 2
- Farming Simulator 17
- Sims 3

Alleen kan ik de volgende games ook runnen? Anders zou ik nog wat nieuwe games inkopen:

- Ark
- Rollecoaster Tycoon
- Subnautica
- Rust

Ofwelke games raden jullie aan dat ik ook kan gaan spelen ik hou niet zo van schietgames maar anders probeer ik wel wat demo's of kijk ik wat trailers

Nog andere PC informatie:

Screen Size: 13.3″
Screen Type: LCD
Backlight: LED
Screen Resolution: 1366×768
Aspect Ratio: 16:9
Processor Type: Intel Core i5-4210U
Processor Cores: 2 (4 Threads)
Processor Clock Speed: 1.70GHz (2.70GHz Turbo Mode)
Hard Drive Supplied: 1 x 500GB
Hard Drive Interface: Serial ATA-600
Hard Drive Speed: 5400RPM
Memory Size: 6GB
Memory Type: DDR3L
Memory Speed: 1600
Memory Socket: 2 x SO-DIMM
Max. Memory Support: 12GB
Operating System: Windows 8.1
Graphics: Intel HD 4600
Speaker(s): 2 x Speakers total 3W
Microphone: Built-in
Wireless NIC: Intel Wireless-AC 7260 802.11/b/g/n
Bluetooth: v4.0
USB 3.0 Port(s): 2
USB 2.0 Port: 1
HDMI Port(s): 1
Headphone/mic Jack(s): 1
Card Reader: SDHC/HC
Web Camera: HD type
Only 22m thick
Weight: 1.7Kg (w/Battery)
Warranty: 1 Year

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K
LeonardN
6 jaar geleden
Kan je altijd zelf checken door op requirements+spel te zoeken.

Antwoorden (1)

Graphics: Intel HD 4600
Processor Type: Intel Core i5-4210U
Processor Cores: 2 (4 Threads)
Processor Clock Speed: 1.70GHz (2.70GHz Turbo Mode)

Dat zegt dat je ARK en Rust zeker niet kan spelen.

https://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/subnautica/12571
Sub wel

https://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/the-sims-3/10845
Sims 3 wel

Toegevoegd na 3 minuten:
https://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/rust/11932
Rust zou kunnen volgens de reqs maar ik zou het wantrouwen.

https://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/ark-survival-evolved-explorers-edition/17240
ARK kan echt niet (zelfs amper als je de min specs aanhoudt)
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kan ik nog andere games spelen of niet aja leuke games!
LeonardN
6 jaar geleden
Weinig, je hebt een hele zwakke grafische chip, een Intel HD 4600. Je kan even op deze site kijken. https://www.notebookcheck.nl/Intel-HD-Graphics-4600.98956.0.html Cijfers in het rood zijn onspeelbaar, geel is te doen, maar kijk wel naar resolutie en setting. In principe kan er weinig op gespeeld worden.