Hoe kan ik ervoor zorgen dat er een Pokemon gym word verwijderd?

Hallo,

Voor een paar weken geleden is er een nieuwe Pokemon gym op mijn erf gekomen op het video spelletje Pokemon go. De laatste paar weken probeer ik ervoor te zorgen dat onbevoegden niet op mijn erf komen maar met geen succes ( borden geplaatst en zelf mensen weggejaagd). Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze "Pokemon gym" verwijderd word? Is er iets in het video spelletje dat ik dat kan aan kan geven of een E-mail adres maar ik kan naar mailen.

Ik hoop op een zo snel mogelijk antwoord.

Groet

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
6.7K

Antwoorden (2)

Je kan een pokemongym nietatrn verwijderen hrlaas. Wel kan je (via het spel of de site) een vriendelijk verzoek om de gym te verwijderen sturen. Overigens zijn er toch niet heel veel mensen meer die pokemon go spelen?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Minder dan de honderdduizenden in het begin, maar nog steeds een behoorlijk aantal.
Gebruikers worden erop gewezen dat trespassing bij wet verboden is. Ook op uw erf is dat het geval. Niantic, de maker van het spel, houdt daar derhalve rekening mee, dat moeten ze ook.

Er is wel degelijk een manier om dit probleem aan te kaarten, het probleem dat u wettelijk op het bord van de veroorzaker kunt schuiven. Die zijn wettelijk aansprakelijk voor mensen die overtredingen begaan door ongevraagd en ongeoorloofd uw erf te betreden. Niantic heeft zodoende de volgende pagina om uw beklacht te doen:

https://support.pokemongo.nianticlabs.com/hc/en-us/articles/115002830287

Hier kunt u een request of removal aanvragen. In de praktijk blijkt het nog wel eens lang te kunnen duren voordat er voldoende aanknopingspunten zijn om over te gaan tot verwijdering van een gym. Om die rede geven zij het verzoek een duidelijke foto mee te sturen.

Hopelijk kunt u hiermee verder. Mocht er via Niantic niks uitkomen, dan kunt u via het juridisch loket aanvullende maatregelen bespreken. Ik raad u dringend aan het via die weg te doen, maar via de eerste partij (Niantic, makers van Pokémon Go) moet altijd de eerste stap zijn.

Veel success!