Van welke collectie is deze Lego?

Deze poppetjes komen van de kringloop. Dit is alles wat ik er van heb. Elk vierkant blokje waar het hoofdje op zit is gemerkt LEGO. Graag zou ik willen weten hoe ze er helemaal uitzien.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
Ritsuka
11 jaar geleden
Ik heb er vroeger mee gespeeld, maar ken de naam niet. Ze zijn wel oud, jaren 80-90.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zou volgens de info dat ik gevonden heb lego voor meisje zijn uit de jaren '70-'80 hier zie je een foto van hoe ze in het geheel zijn: http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/551010379/1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onze kinderen speelden ermee in de zeventiger jaren!!!

Het beste antwoord

De Legodoos waar die uitkomen heeft als nummer 200, en de titel is Family. Dateert uit het jaar 1974.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
leuk!! +
sterredag
11 jaar geleden
geweldig dat je dit gevonden hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier heb ik wat aan.