Waar kan ik magnetische balletjes kopen?

Ik heb van een vriendin 2 magnetische balletjes gekregen zo ongeveer van een 3 mm doorsnede alleen weet ze niet hoe ze heten (ze zaten in een kerstpakket...) ze zijn zo sterk dat ze door je wijsvinger heen vast blijven hangen , en je tong, lip, oor net een nep piercing. Weet iemand hoe ze heten en waar ik ze kan kopen ??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (3)

Bedoel je Neoballs? Er zijn een heleboel webwinkels waar je ze kunt kopen, onderstaand een voorbeeld. Als je googled, vind je er meer.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij Megagadgets hebben ze ze ook onder de naam 'Nanoballs'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier zijn ze heel goedkoop. (dit is een betrouwbare website, waar mensen goedkoop in grote aantallen inkopen doen voor anderen)
13 jaar geleden
Bedoel je de rattlesnake magnet eggs...?
Ik was er ook een tijdje naar op zoek en had ze in Amsterdam op de markt op Waterlooplein gevonden, voor een euro per magneet. Hij had er een hele berg van!