Zijn er losse bouwtekeningen van lego?

Als je al heel lang met lego bezig bent en kratten vol met steentjes bij elkaar hebt gespaard, is er dan een plek (een boek of een internetsite) waar je bouwtekeningen kan vinden, zodat je niet steeds opnieuw dozen hoeft te kopen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Jazeker zijn die er, op verschillende plaatsen op het Internet kun je alle mogelijke bouwtekeningen terugvinden. Een hele mooie site is de ondergenoemde Brockfactory.
Maar lego is en blijft toch het leukst zonder bouwtekening, al zijn er tegenwoordig zoveel meest vreemdvormige blokjes dat dat misschien minder makkelijk is geworden dan toen ik nog veel lego'de. Dat waren steentjes en dakjes. Als ikzie wat er nu in de legokist rondzwerft, weet ik van meer dan de helft niet eens meer waar het ooit een onderdeel van geweest is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op de site van Lego kun je bouwtekeningen downloaden. Typ het soort voertuig (oid) dat je wilt bouwen in en je krijgt de instructies op pfd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je eigen fantasie is ook in staat om de mooiste bouwwerken te laten ontstaan hoor...
en er zijn vast wel lego-clubs waar je alle bouwtekeningen kunt downloaden...

Ik heb er veel aan gehad, toen ik op de MTS zat en we kregen differentiëlen, dan maakte ik ze zelf van Lego, van standaardblokjes, (dus ik boorde er in en zo, custom made blokjes) want die speciale zijn er nog niet zo lang... Zo maakte ik het inzichtelijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op marktplaats. Daar heeft mijn vrouw ooit een overzicht op dvd gekocht.... ik geloof 20.000 originiele tekeningen.