Kan ik, behalve af en toe in de Volkskrant, aan K-doku's komen?

Ik vind het een erg leuke puzzel, een mengeling tussen een sudoku en kakuro.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Er bestaan ook puzzelboekjes van deze puzzels.
In de bron staat het boekje in het frans.
Dat maakt voor de puzzel niet uit.
Maar ik heb ze alleen in nederland nog niet gezien die boekjes.
Die zullen langzaam zeker wel komen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even bij de goede oude Google K-doku intypen en ziedaar, het wonder voltrekt zich!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
... heb je misschien dan ook een link?!
Ik heb google gebruikt, maar ik vind geen enkele K-doku hoor, alleen stukjes over 'waar kan ik k-doku's krijgen' of een link zoals hierboven geschreven staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben idd te voorbarig geweest,ik zag divers links,maar bij nader inzien leverden die niets op. Er was een 2 maandelijkse franstalige uitgave,maar die schijnt ook al weer overleden te zijn. Sorry voor de dooie mus!
Je hebt daar heel veel soorten boekjes van en je kan ze meestal wel op internet of bij de action halen.