Ik speel eigenlijk voornamenlijk World of Warcraft! En soms surf ik eens op spele.nl
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Jazeker!
Kolonisten van Catan
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zie dat jij je voordeel wil doen voor je afstudeerscriptie. Ga eens kijken bij de website van defensie, die hebben ook een dergelijke game om mensen aan te trekken. Ik weet zelf niet wat er allemaal achter zit maar ze hebben er vast over nagedacht.
Ja zo af en toe ben ik wel eens online voor een spelletje. Dit is dan voornamelijk "Half-Life" zonder enige mod.

Het spel is vrij oud, maar wordt nog steeds volop gespeeld online.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Fifa09 op de Xbox360. Het verveelt gewoon nooit...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik speel regelmatig (en winnend) online poker.

Via een leuke community leer ik bovendien steeds beter spelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
stapelen op www.spele.nl ;)

*verslavend!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
monopoly! kan erg verslavend zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mahjong op www.zylom.com blijft een leuke!