Ik heb hay day op mijn iPad ben best al wel ver maar ik wil opnieuw beginnen op mijn iPhone en het account op mijn iPad houden kan dit?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Je kunt op beide aparaten spelen met het zelfde account.
Wil je op één apparaat eht weer helemaal overnieuw beginnen, dan moet je een compleet nieuw account (eventueel zelfs nieuw facebookaccount) aanmaken, en dan begin je gewoon vers en fris. En je kunt zelfs je eigen vriendje zijn ;-) Verrekte handig.

Dit geldt overigens voor ALLE facebook- en googlegames ; opnieuw beginnen kan vaak niet, maar je mag net zo veel account heben als je wilt. Je moet alleen even zelf je accounts onthouden ;-)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord