Is er een multiplayer inparkeer game?

Ik zoek een inparkeer spelletje wat je online tegen iemand anders kunt spelen :)
Weet iemand één? Ik kan nergens 1 vinden..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ohh inparkeer games! i luv it!! =)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
echt wel:D me too!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben druk aan het zoeken maar ik heb ze nog niet

Het beste antwoord

Hoewel je misschien niet zo'n antwoord verwacht, moet ik spijtig zeggen dat er waarschijnlijk niet zo'n spelletje bestaat. Parkeer spellen zijn niet zo populair en dan ook nog eens online! Dus helaas!

Voor de mensen die mij een - willen geven.
Laat zo'n soort spel zien en je mag me bombarderen met minnen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm zou kunnen hoor , daarom vond ik er waarschijnlijk ook niet.. maar hoe kan het dan dat er zoveel spelletjes van online staan als 't niet populair was? Er staan echt tig van die dingen op. Alleen niet multiplayer :P
Geen minnetje hoor:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het probleem is het strijden in zo'n parkeer spel.
Gaat het om wie zo snel mogelijk parkeerd?
Of wie als eerst de parkeerplek heefT?
Ik heb zelfs nog nooit een multiplayer parkeer game gezien. Laat staan online.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
strijden lijkt mij niet 't moeilijkst. Net met als zoveel spelletjes krijg je gewoon allebei de helft van het scherm en doe je zo snel mgelijk je best om de auto erin te krijgen. .. lijkt mij dan.

Andere antwoorden (1)

Ze zijn er genoeg, alleen heb ik ze nog niet voor 2 spelers (online) gevonden.

Misschien bij de link hieronder :

http://www.freewebarcade.com/car-parking-games.php

:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daar had ik zelf ook al gekeken. maar helaas. Wel vreselijk leuk.. die spelletjes.;) toch bedankt.