Waar kan ik Rubiks Cube lube kopen?

Ik ben op zoek naar Rubiks Cube Lube, dit spuit je erin en dan draait hij soepeler. Kan het nergens vinden op internet.
Alvast Bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Op eBay kan je verschillende aanbiedingen vinden zoals:
Lubix Cube Silicone Lubricant for Rubik’s cubes

Maar zou je met het spul je Rubik kubus willen smeren dan heb je ook wel iets aan onderstaand instructiefilmpje:
http://www.youtube.com. Make your rubik’s cube fast without lubricant
Veel plezier met je " gesmeerde" kubus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Daar kan gewoon wd40 voor nemen. In elke bouwmarkt te koop. Wel de kubus ad buitenkant weer schoon maken. Wat ook goed is: gleitleicht. Een oranje spuitbusje