Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je een prijs winnen als je met opzet een verkeerd telefoonnummer opgeeft?

Dit verkeerde nummer geef ik met opzet op omdat ik niet wil worden gebeld door het desbetreffende bedrijf. Maar maak ik hierdoor nog wel kans op de te winnen prijs? Of is dit tegen de wet.

Er staat bijvoorbeeld in de regels dat de deelnemer verantwoordelijk is voor de juiste gegevens, maar geldt dit ook hiervoor.

Ik heb me overigens al wel aangemeld bij het Bel-Me-Net-register, maar dit geldt niet als je een bedrijf zelf benaderd, dan mogen ze wel nog bellen voor aanbiedingen.

Toegevoegd na 15 uur:
Het bedrijf van de prijsvraag heeft echter wel mijn adresgegevens en e-mailadres, dus eigenlijk hebben ze het telefoonnummer niet echt nodig.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
872

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit is niet tegen de wed, maar als ze de prijs uitreiken aan de persoon met het telefoonnummer en ze zoeken daar de gegevens bij OF ze bellen die persoon op voor de gegevens, zul je dus er nooit achter kunnen komen of je gewonnen hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding