Is er iemand die het Canadese spel Mens erger je niet kent, en waar is het te koop?

Laatst speelden we het canadese mens erger je niet, en dat was erg leuk. Het is ongeveer hetzelfde spel maar dan met een ander speelbord met vier sterren erop en ook een ster in het midden. Nu waren we op zoek in de winkels, maar konden het nergens vinden. Iemand die weet waar het te koop is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K
Amadea
10 jaar geleden
Zoiets?: http://www.lulusoso.com/upload/20120319/wooden_ludo_wooden_board_game_wooden_ludo.jpg

Antwoorden (1)

Het spel wordt ook wel keer genoemd.
Als je dat opzoekt op Google vind je behoorlijk winkels.
Bij de bijlage een aantal links.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik bedoel keezen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als het keezen is had de vraagsteller het toch over een kaartspel moeten hebben ipv dobbelstenen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar lees jij iets over dobbelstenen
Ik heb wel iets gevinden over canadese mens erger je niet, en dat heet keezen
Kijk onder deez
http://www.suzje.nl/bibisuz.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Keezen is met speelkaarten en ik neem aan dat als de vragensteller een spel heeft gespeeld wat lijkt op mensergerjeniet je toch echt wel het belangrijkste verschil noemt: speelkaarten dus ipv dobbelstenen. Nu schijnt het belangrijkste verschil een ster te zijn?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar heb je gelijk in, maar als dit spel hem niet is dan mag ze het niet het canadese mens erger je niet noemen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan ook best het goede antwoord zijn maar ik had het dus niet gegeven omdat er niets over speelkaarten stond. In dat geval is wel het belangrijkste onderdeel van de vraag vergeten ;-)