echt voordelig zijn de dartsborden en pijltjes niet ,maar je hebt wel starters setjes die aardig geprijsd zijn en ook goed zijn, mochten die ook te duur zijn moet je eens naar een club gaan waar er darts word gespeeld en vragen of je er een van hun kunt kopen
heb je wel een gebruikte .maar door die goed nat te spuiten en te laten drogen word hij weer als nieuw en de pijltjes moet je eigenlijk naar een dartshop om te gooien dan weet je met hoeveel grammen je kan spelen en daar zien ze hoe je gooit en hoe de pijl het bord raakt maar op de link heb je ongeveer een idee wat het kost