Ik zoek minecraft op de wii.Is deze er al?Ik lees elders dat deze er niet is maar op youtube staat een filmpje met afbeeldingen van het spel.ervaring?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

minecraft is er niet voor de wii (wel onlangs verschenen voor xbox).
er zijn altijd mensen die videos maken waardoor het lijkt alsof ze minecraft hebben voor een console waar minecraft niet op is
(ook bijv gta 4 voor PSP daar zijn videos van maar het kan niet)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het is nog niet uit ik dacht het zelf ook maar het is niet zo.