Wat zijn de prijzen van de kalverstraat bij monopoly

We zijn het ontvangstbewijs van de kalverstraat kwijt. Hoeveel de huur is en met de huizen en wat de prijzen zijn van een huis en hotel. Heeft iemand die informatie? Ik heb overal gezogd maar kan t nergens vinden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4K

Antwoorden (3)

Prijs per huis is 20.000, een hotel is 5 huizen dus dat zal 100.000 bedragen.
Wat je moet betalen als je erop staat weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf spongebob Monopoly alleen dat heeft wel dezelfde prijzen:
-straat kopen=$400
-1 huisje= $200
-Huur Hotel= $2000
Als je meer wilt weten zeg je het maar,
veel zoekplezier. ;p
Groetjes ilse.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Er wordt gevraagd naar europrijzen, geen dollars!
Op deze site :
http://www.spelmagazijn.com/home/spellen2/spellen/monopoly
staat een afbeelding van de kalverstraat, kun je hem mooi printen en weer toevoegen aan je spel, ben je weer compleet!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat handig, goeie tip! +!