Hoe heet deze puzzel?

Ik weet niet meer hoe de puzzel heet, maar je hebt zeg maar allemaal vakjes zwart en wit, maar er is altijd 1 woord al ingevuld.
Ik geef een voorbeeld.
Er is bijvoorbeeld zwemmen al ingevuld. en dan moet je bij de N een woord invullen met bijvoorbeeld vijf letters en die moet je dan zoeken in het lijstje.

Als iemand weet wat ik bedoel. Kan iemand me alstublieft de naam geven?
En is er ook een site voor deze puzzel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Volgens mij bedoel je een legletter?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook wel legpuzzels genoemd.

Toegevoegd na 2 minuten:
Kijk eens in deze link, bedoel je dit: http://www.denksport.biz/assets/KeesingBiz/legpuzzel.pdf

Toegevoegd na 5 minuten:
Je wilt nog een site met deze puzzels. Dat wordt lastiger, Ik heb er hier nog één: http://www.denksport.nl/sites/default/files/imagecache/news-image/news_images/Hoe%20lost%20u%20een%20legpuzzel_goed%20op.pdf

Er is wel een boekje van: http://www.denksport.nl/assortiment/legpuzzel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is inderdaad dezelfde puzzel als ik in mn hoofd had alleen ken ik ze dus onder de naam paspuzzel :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hmm misschien ligt het aan de maker van de puzzels? Iedere puzzeluitgever heeft er een andere naam voor?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah, meteen antwoordt Pelle weer. Wil er natuurlijk alles aan doen hoog te eindigen deze maand, of niet Pelle;)?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je je goed verdiept in de regels geeft dit antwoord geen punten voor wat jij bedoelt pompiedom! Daarbij: het is toch niet verboden toch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Overigens was ik vorige maand OOK al de hoogste in die rubriek en toen heb ik jou niet gezien bij de top vijf dus zo vreemd doe ik niet toch? :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zo'n plezier in jullie!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beter meerkeuze voor diegeen die de vraag stelt, dan geen keuze. Toch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is in ieder geval geen woordzoeker rena ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gun het je van harte hoor Pelle, je valt alleen telkens op bij elk antwoord, ik antwoord alleen op dingen waar ik wel iets van weet. Maar schijnbaar is jouw vakgebied alle sport&spel. Dat kan natuurlijk :P @Dorske: Mooi!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Overigens kan ik niet anders dan concluderen dat jij géén medaille hebt in deze categorie, ondanks dat jij wel wat langer actief bent op GV, dus niet geheel onlogisch dat het wat opvallend is :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hihi misschien heeft de vraagsteller er dan weer een nieuwe tak van puzzelen bij ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jij hebt hem ook alleen in voetbal (en al anderhalve week) ik heb een top 5 in alle sporten ;) Ik ben meer een alleskunner LOL Maar goed, plek genoeg voor ons beiden toch? Enne: viel tegen he dat er verschil was tussen uefa en fifa ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
He maar wacht eens, ik begreep al niet hoe ik de meeste punten heb gehaald in de rubriek voetbal terwijl jij een medaille hebt en ik langer actief zou zijn maar dat klopt dus helemaal niet. Jij loopt hier al bijna 2 jaar en ik pas 5 maanden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meeste punten in de afgelopen maand dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoho, ik loop hier geen 2 jaar, heb na het aanmaken van m'n account nauwelijks iets gedaan, pas sinds enkele weken (inmiddels alweer een maand denk ik) ben ik weer actief! Maar dat kon je niet weten natuurlijk, vandaar de verduidelijking. Soms weet de één het beter dan de ander, daar ga ik verder niet mee pronken, maar als je dat graag wilt doen vind ik het prima hoor. Dus bij deze: viel enorm tegen, geweldig dat je het zo goed zag!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, maar die medaille heb je niet vorige maand alleen gehaald pompiedom!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ohja en JIJ krijgt mijn complimenten voor de linkjes aldaar, die waren voor mij niet te vinden door de brei aan informatie door al die voetbalpouletjes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laat ik 't dan zo zeggen: ben heel lang niet actief geweest, wat ik voor mijn inactieve periode allemaal heb gedaan, zou ik niet weten. En dank voor je compliment ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou je hebt in ieder geval in 2 jaar tijd zeker 10x het beste antwoord in de categorie voetbal gegeven...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk in de afgelopen 4-6 weken dan een keer of 8
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat kan absoluut niet omdat ik in de afgelopen maand de hoogste score in voetbal had: 47 punten. Voor 8x beste antwoord had je bijna 90 punten moeten hebben. Zes weken is langer dan een maand maar dan had je dus die 90 punten in één week behaald (rond koninginnedag).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb me vergist, al sinds 21 februari is mijn account gedeblokkeerd. Waar blijft de tijd! Alweer zo'n 3,5 maanden actief dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Danku wel
Deze puzzel bedoelde ik :)

Andere antwoorden (3)

volgens mij heten dit paspuzzels, je hebt deze ook met getallen.

Toegevoegd na 4 minuten:
ik weet eigenlijk zeker dat je deze bedoeld, hierbij is 1 woord ingevuld en moet je de andere woorden op lengte van het woord en beginletter in de puzzel "passen"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Woordzoeker denk ik dat je zoekt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat je woordzoeker bedoelt. Als je dat in een zoekmachine intypt kom je veel tegen.