http://www.gamingupgrade.com/mw3-10th-prestige-leveling-guide-how-to-level-fast-in-call-of-duty-modern-warfare-3/

Kijk maar op bovenstaande link, ikzelf zit nu 10 de prestige, en speel veel domination met specialist package.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Aanmelden voor call of duty elite free of premium bij free krijg je al 2 uur double XP
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt erg veel aan hoe je speelt, maar Search and Destroy geeft bijvoorbeeld heel veel punten. (1000 xp per normale kill)

Verder is er nog Dropzone, waarbij je elke seconde +20 krijgt als je in de dropzone zit. (dan zou ik ook een smoke grenade en assassin pro in je class zetten).

Team defender kan ook veel punten opleveren, maar dan alleen als jouw team de vlag heeft.

Als je veel kills wil maken (= dus veel xp) zou ik een care package bij je killstreak rewards zetten (dan moet je wel een streak van 4 halen). Daarmee kan je soms zelfs een osprey gunner krijgen. Let echter wel op waar je hem dropt, want het andere team is vaak in de buurt!