Een dropping, wat heb je nodig? Is er een site met informatie?

Ik zou graag een dropping willen organiseren. Zijn er site's die hier informatie over geven? Of een site die me kan helpen in noord-holland?

Wat heb je nodig bij een dropping? In het donker en het liefst + overnachting.

Toegevoegd na 14 minuten:
Niet in het donker, want ik hoor net dat je er toestemming voor nodig hebt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Goedkeuring van de gemeente waar je doorheen komt, dus ga die vragen naar de voorwaardes
anneliez
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wij hadden zelf een dropping, en liepen rond bij schemering. Misschien is het leuk om een lijst te maken, met dingen die je moet hebben als je terug komt. Dat kunnen dingen zijn uit de natuur maar ook waarbij je moet aanbellen bij mensen. Zorg ook voor genoeg eten en drinken voor onderweg. Veel plezier!