Is er een multiplayer in Saints Row The Third voor PlayStation 3?

Ik wil hem misschien kopen met een paar vrienden van me zodat we online kunnen spelen, maar is dit wel mogelijk? Of is het zo dat je met maar één iemand anders online kan? Bij het ene filmpje op YouTube zeggen ze dat je met 12 mensen in 1 potje kan, bij het andere filmpje zeggen ze dat er alleen een coöperative modus is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb het spel en je kan alleen met één vriend een survival mode spelen. Dat zijn verschillende waves waar je telkens verschillende wapens moet gebruiken en tegen verschillende vijanden vechten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus het kan maar met één iemand? Soms zie ik staan dat het met 12 tegelijk kan en soms ook alleen met één, ik vind het wel onduidelijk, maar wel bedankt voor je antwoord :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al moet ik wel zeggen dat ik dit spel geen 52 € waard vind. Je zou beter wachten tot hij aan 30€ staat ofzo.