hoe laat ik 2 honden puppy's krijgen bij Sims 3 Huisdieren?

Ik heb 2 honden en wil graag een schattig nestje. Hoe doe ik dat? Moeten deze honden hetzelfde ras hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Ze hoeven niet het zelfde ras te hebben. Al wil je gaan fokken moet je ten eerste een mannetje en een vrouwtje hebben daarna moetje zorgen dat ze van elkaar gaan houden en als ze heel veel van elkaar houden komt er bij de dingen die de hond kan doen met de andere hond komt te staan fokken of kindje proberen te maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja

Andere antwoorden (1)

De honden hoeven zelf niet van elkaar te houden maar hun baasjes. Als je een goede band met ze hebt opgebouwd kun je ze puppy's laten krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze moeten van elkaar houden