help!! ik moet spelletjes bedenken heeft iemand leuke waar je niet veel voor nodig hebt???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Strippoker

Antwoorden (5)

Het woordenboek spel.
Je hebt een woordenboek pen en papier nodig. Zie in de link hoe het werk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kaartspellen,

Er zijn er genoeg!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga op vakantie en neem mee.. Voor welke leeftijd is het?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak stukjes papier van een A4tje, schrijf daar de naam van een bekende filmster of muzikant op en plak die met plakband op het voorhoofd van je buurman met de tekst naar voren zodat iedereen het ziet behalve degene zelf.
Als vervolgens iedereen er één op zijn/haar voorhoofd heeft stelt iedereen om de beurt een ja/nee vraag over zijn/haar karakter, wie de naam het eerst raad heeft gewonnen, geen flauw idee hoe dit spel heet maar het kan een avond denk ik wel redden, veel plezier :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie ben ik?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wie_ben_ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee de mijne is zonder Joling (:
Bekende mensen spel?! Celebrity in het Engels iig

Je schrijft 5 namen op van bekende mensen op 5 papiertjes en dan moet je ze beschrijven.

http://en.wikipedia.org/wiki/Celebrity_(game)