ik wil vanavond naar mediamarkt om MW3 te kopen op de site staat dat tie 55 euro is en in de krant staat dat tie 48 euro is dus wat is het nou?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De prijzen verschillen ook nog eens per winkel

Antwoorden (3)

Neem de krant mee, als hij in de winkel duurder is als €48.- sla je ze daar (figuurlijk) mee om de oren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak staat er ook bij op de site of het alleen een shop prijs is. Maar al zou die voor 55 euro in de winkel staan, neem je krantje mee en laat aan hun zien dat ie daar voor 48 euro kost. Dan kunnen ze er niet om heen want de klant is altijd koning.
12 jaar geleden
Heb je wel goed gekeken? Vaak bij winels is het zo dat het Exclusief BTW is dus er komt nog 19% erop.
En mischien is het niet de echte prijs want soms kan er ook een * achterstaan en dan weet je al:
"Addertje onder het gras"