Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je een ps3 torrent branden op een dvd. En daarna ook nog afspelen op je ps3 zodat je een game hebt?

Toegevoegd na 1 uur:
Verduidelijking: Je download het dmv een torrent, en heb je een bestand van 1 dvd groot.
Stel je brandt dit op een dvd (normaal dus niet die grotere). Kun je dit dan afspelen op een PS3 (niet omgebouwd)

Domme vraag was dit dus niet. Gewoon een onduidelijke uitleg, excuses hiervoor. Reactie ongewenst van 'President'. We gaan toch normaal met elkaar om?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Torrent bestand werkt niet, je moet de torrent in een programma zetten, downloaden en aan de praat krijgen.

Verder gebruikt een PS3 blu-ray en is een DVD ook veel te klein voor een PS3 spel.

Ik weet verder niet of je een echt PS3 spel (bv. GTA IV, inFamous) wil downloaden, of een homebrew spelletje/spel voor een andere console?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tuurlijk niet. Je weet toch wel wat een torrentbestand is? En je weet toch ook wel dat de PS3-games gebruik maken van Blueray!?

Toegevoegd na 2 minuten:
Er is een knop voor een slecht antwoord, waarom is er dan geen knop voor een domme vraag :(
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lees nogmaals, in plaats van zulke antwoorden te geven.
Ik weet ook wel dat ps3 op BRdisc zitten, maar weet niet of je het ook op een dvd kan zetten en dan afspelen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, de spellen zijn daar te groot voor, ook dat had je kunnen weten. Maargoed, geen probleem hoor. Als reactie op je aanpassing: Mijn reactie was gebaseerd op de vraag voor je aanpassing, en je moet toegeven: die stond er niet al te slim opgesteld.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding