Hoe krijg je bij hartenjagen makkelijk alle kaarten?

Hallo, ik speel vaak hartenjagen op de computer, en met vrienden enzo, maar het is vrijwel nog nooit gelukt alle kaarten te krijgen. Dan krijgen alle tegenstanders 26 punten en jijzelf 0, maar heeft iemand misschien een goede tactiek om dit makkelijk uit te voeren? mij lukt het steeds nét niet en dan heb je bv. 25 v/d 26 punten, en da's ook niet de bedoeling...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.1K

Het beste antwoord

Door er alleen voor te gaan als je veel (hoge) harten hebt en de hoge schoppen. En probeer te bluffen. Het is gewoon geluk als je net al die hoge kaarten krijgt. En als je dan met die kaarten slim speelt dan komt het helemaal goed.
Wat je ook kan doen is proberen veel kaaryen van een soort in je hand te krijgen. Dan kan er al snel niemand meer overheen en hoop je dat er harten opgelegd gaan worden :)
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

- Hoge kaarten te hebben
- Of een lange reeks van dezelfde kleur te hebben