Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet waar ik alle Sims 2 uitbreidingen nog kan bestellen?

Ik ben mijn Sims collectie compleet aan het maken, en zoek nog allemaal Sims 2 uitbreidingen. Ik heb zelf het internet al even afgezocht, maar ik kan niet veel webwinkels meer vinden die de uitbreidingen kunnen leveren.

Voor zover heb ik alleen 'De Sims 2 Vrije Tijd' nog kunnen vinden. Zelf heb ik 'Nachtleven' en Studentenleven' al.

Ik ben dus nog op zoek naar:
- Gaan het maken
- Huisdieren
- Seizoenen
- Op Reis
- Appartementsleven

Als er hier mensen zijn die een website weten waar je 1 van deze uitbreidingen nog kunt bestellen, zou ik dat graag horen. Het maakt me niet uit als het van verschillende websites komt.

Alvast dank!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik kom ze nog wel eens tegen bij de Intertoys.. Op de site daarvan kan je ook bestellen. En bij gamewinkels natuurlijk! Oh en bij de V&D/Dixons zie ik ze nog wel eens liggen.
Daar heb ik Huisdieren en Op reis vandaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Volgens mij kan je hier de uitbreidingen kopen:

http://www.bol.com/nl/s/games/zoekresultaten/Ntt/sims+2+uitbreidingspakketten/search/true/searchType/qck/N/3135/Ntk/games_all/index.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Bart Smit en Marktplaats/eBay
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt ze allemaal bij bol.com bestellen
of je zoekt een site bij google op
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding