Wie weet waar ik alle Sims 2 uitbreidingen nog kan bestellen?

Ik ben mijn Sims collectie compleet aan het maken, en zoek nog allemaal Sims 2 uitbreidingen. Ik heb zelf het internet al even afgezocht, maar ik kan niet veel webwinkels meer vinden die de uitbreidingen kunnen leveren.

Voor zover heb ik alleen 'De Sims 2 Vrije Tijd' nog kunnen vinden. Zelf heb ik 'Nachtleven' en Studentenleven' al.

Ik ben dus nog op zoek naar:
- Gaan het maken
- Huisdieren
- Seizoenen
- Op Reis
- Appartementsleven

Als er hier mensen zijn die een website weten waar je 1 van deze uitbreidingen nog kunt bestellen, zou ik dat graag horen. Het maakt me niet uit als het van verschillende websites komt.

Alvast dank!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik kom ze nog wel eens tegen bij de Intertoys.. Op de site daarvan kan je ook bestellen. En bij gamewinkels natuurlijk! Oh en bij de V&D/Dixons zie ik ze nog wel eens liggen. Daar heb ik Huisdieren en Op reis vandaan.

Volgens mij kan je hier de uitbreidingen kopen: http://www.bol.com/nl/s/games/zoekresultaten/Ntt/sims+2+uitbreidingspakketten/search/true/searchType/qck/N/3135/Ntk/games_all/index.html

Bij Bart Smit en Marktplaats/eBay

je kunt ze allemaal bij bol.com bestellen of je zoekt een site bij google op

Bronnen:
waar kan je sims kopen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100