Kan ik Black Ops draaien op deze laptop?

2,2-GHz quad-core
Intel Core i7
4 GB, 1333 MHz
750 GB, 5400-rpm1
Intel HD Graphics 3000
AMD Radeon HD 6750M met 1 GB GDDR5

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

als ik me niet vergis is dat een macbook pro waar je het over hebt. dan moet je er dus wel rekening mee houden dat je ook nog bootcamp moet draaien om black ops te kunnen draaien. Dus misschien dat het dan toch niet zo soepel loopt als je op basis van de hardware zou kunnen verwachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zeker wel, ze voldoen aan de minimum
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker! Wat een volle laptop!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Puur hardware zeker wel, maar zoals eerder verteld, bij mac rekinging houden met bootcamp. Beter installeer je dus windows xp naast je apple os. Want als je windows binnen in mac gaat draaien wordt het een zooitje met black ops...