Welke pokemon kan ik toevoegen aan mijn team?

Ik heb op pokemon Soul Silver een team maar dat zijn maar 5 pokemon en ik heb al een aantal keer gewisseld.
Dit is mijn team:
Arcanine
Dragonite
Feraligatr
Raichu
Arbok
De pokemon die ik al geprobeert heb zijn:
Slaking
Claydol
Tyranitar
Venusaur
Aerodactyl
Snorlax
Kan iemand me helpen met het kiezen van mijn laatste, graag non-legendary, pokemon.
Ik heb de meeste pokemon dus dat is geen probleem.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

aangezien je nog niet echt een effectieve soort hebt tegen ground, zal ik je adviseren een watersoort te nemen. Een zeer goede watersoort is kingdra, maar je zal seadra moeten ruilen om 'm te krijgen. Daarom kan je ook voor gyarados gaan. Deze hoef je niet te ruilen.

Als je nog een echt goede wil waarbij het niet uit maakt welke soort, zal ik je tiranitar of metagross adviseren, deze pokemon zijn erg sterk

Toegevoegd na 1 dag:
Je kan er ook voor kiezen een gras soort te nemen. Deze heb je nog niet en ze zijn een effectieve soort tegen water. De beste die ik dan zou kiezen is victreebel, maar je moet wel oppassen want zowel belsprout als weepingbell zijn slecht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Meowth? Is dat een optie? Die heeft een geweldige kracht om door te spinnen iedereen in slaap te brengen.

Was te zien in aflevering 7 van episode 5.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat gek, op TV kon die het wel? Welke druk van de kaarten heb je van dit spel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meowth is zwak in het spel.
Als ik jouw was zou ik een Braklav inzetten, deze is zeer goed met willekeurigheid!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een swampert zit je altijd goed...
Weinig zwakheden en veel mogelijkheden voor aanvallen...

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk van niet. Hij heeft Feraligatr al...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar Feraligatr mist alle mogelijkheden qua moveset en heeft sowieso veel mindere stats. Ook heeft Swampert veel betere weerstand (tegen alles behalve grass). Het is niet voor niets dat Swampert veel voorkomt bij spelers op hoog niveau.
Ik zou gaan voor een sterke gras-, vecht/ground- of psychic pokemon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies.
Zoieso een pokemon met hypnosis in je team
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmmm... Ik persoonlijk zo voor Flying, Fighting of Ground gaan. En, ik weet niet of je dat een optie vindt, zou ik Arbok wegdoen. Maar dat is mijn mening maar, hè. Ik zou dan Nidoking of Nidoqueen in plaats van Arbok doen, dan heb je toch nog Poison, maar ook Ground. Als je dat niet wil... Donphan is altijd een succes bij mij. En Flying... Pidgeot... Skarmory misschien. Ik zou zeggen Lugia, maar je wil geen legendaries. Fighting... Primeape. Zo zou ik het ongeveer doen, maar ja, iedereen eigen stel. Ik denk dat als ik wat langer zou nadenken ik wel betere kon bedenken.

Maar... Ik denk dat de echte beste voor jou in je team toch Tyranitar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar hij heeft al een flying (dragonite)