Hoe noem je die bekers ook al weer ???

Hoe noem je die bekers die je op elkaar kan stapelen en weer van elkaar af maar dan heel snel??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Volgens mij heten die gewoon stapelbekers!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je "stack cups" bedoeld? Waar ze van die wedstrijden mee houden..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De sport heet: speedstacking ook wel sportstacking, in het nederlands wordt dat vertaalt met sportstapelen. De bekers zijn je speed-stack cups of wel speed-stack bekers. Ze zijn te koop via online te bestellen winkels. Ik heb ze hier ook voor mijn zoontje.

Toegevoegd na 2 minuten:
in de bron waar je het materiaal kan kopen en eentje met hele duidelijke instructies hoe het werkt. Wel engelstalig. Ik weet dat deze bekers ook te koop zijn met een dvd met ook nederlandstalige instructies, aangezien ik die ook heb.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Erg bedankt deze dedoelde ik
sterredag
12 jaar geleden
:) Het is erg leuk om te doen, en zeker in het begin zal je snel steeds je tijd verbeteren, mits je goed de instructies/regels volgt.