Je mag paintballen op privé terrein. Net zoals een minderjarige, met een auto die niet op de openbare weg mag rijden, op privé terrein kan rondrijden.

Helaas staat dit niet ergens zo omschreven in een wetboek. Ik had je graag een link gegeven naar een of ander artikel maar dit is dus niet mogelijk. Wil je zekerheid, contacteer je lokale politie. Dat heb ik ook gedaan.

Jeugdbewegingen op kamp in de Ardennen hebben voor elk spel in een openbaar bos een vergunning nodig meer info:

“ Division de la Nature et des Forêts”.

De paintballguns kunnen dan makkelijk geïntegreerd worden in het spel. Het is aan te raden dat de spelers minstens 16 jaar zijn.

Wat dus NIET mag:

Paintballen op openbaar terrein, de openbare weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij een club spelen niet