Jazeker! Ik heb net even in de app-store gekeken.
Tik bij de zoekfunctie nintendogs in en de meest rechtse is welke jij bedoeld. En hij kost maar 1,59 ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je ook waar deze app zich bevindt in de app store van een iphone/ipod touch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel simpel, als je in de app store bent kun je gewoon de zoekfunctie gebruiken en hij staat er.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nu ipuppy, is het die die jij bedoelde? Want als ik nintendogs intyp staat er als eerste een app waarinstaat hoe je de game best speelt en een soort van gids is door de game nintendogs voor op de DS

Andere antwoorden (1)

Ja, maar dan in het mens. The Sims 3.
Welke Iphone en op welke FW draait de jouwe?