Dan heb je een lot en een verdubbelaar als je bijv 20000 euro wint word het 40000 verdubelt dus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een extra inzet die sukkels en gokkers erbij kopen om de zeer kleine kans dat de prijs valt , de prijs te vergroten.

Net als "verzekering " bij het Blackjackspel is het een verliezende inzet die het idee geeft je geld maximaal "verstandig" in te zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe werkt de Verdubbelaar?

Met de KanjerpuntenVerdubbelaar van € 1,75 per lot verdubbelt u uw Kanjerpunten en ontvangt u dus een groter aandeel van de Kanjerprijs die in uw postcode of wijk valt. De Verdubbelaar geldt dus voor álle Kanjerprijzen: in totaal een prijzenpot van ruim 56 miljoen euro.

https://www.postcodeloterij.nl/Verdubbelaar.htm

Hoe werkt de StraatprijsVerdubbelaar?
Speelt u mee met de StraatprijsVerdubbelaar? Dan wint u niet € 12.500 per lot als de Straatprijs op uw postcode valt, maar het dubbele: maar liefst € 25.000 per lot!
Loten kosten € 10,50 per stuk, inclusief StraatprijsVerdubbelaar à € 1,-.

https://www.postcodeloterij.nl/LotenBestellen/KoopEenLot.htm