Word de uitzending van Lingo op dezelfde dag opgenomen?

Dus de uitzending van 11 januari, wordt die op dezelfde dag opgenomen of zit daar een paar dagen/weken tussen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6K
Annswers
13 jaar geleden
Grappig, ik vroeg mijzelf dat vandaag ook af, weet alleen niet meer wat de aanleiding was

Het beste antwoord

Op één dag worden diverse opnames gemaakt. De toekomstige kandidaten zitten in het publiek te wachten op hun evt. deelname. Tussen de diverse opnames door wordt de presentator (Lucille Werner?) in andere kleren gestoken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Lingo wordt uiteraard niet live uitgezonden. :)

(De tijd die tussen een opname en uitzending kan zitten, kan ik zo snel ook niet terugvinden.)