In pokemon Gold moet ik een SquirtleBottle hebben hoe te krijgen? ( lees beschrijving )

Ergens heb ik gelezen dat het nadat je de gym in goldenrod city hebt verslagen rechts van de gym een Flower Shop is die je de SquirtleBottle Geeft..
Echter krijg ik er geen!
Heb wel 5x gecheckt of ik de gym wel echt heb verslagen!
Wat nu? Ik ben radeloos!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

"Goldenrod City Flower Shop after defeating Whitney. "
Je hebt dus écht Whitney verslagen? En niet een andere gym leader?
Zo nee, versla Whitney.
Zo ja, ben er zeker van je tegen alle mensen in de winkel praat!

Toegevoegd na 1 minuut:
"Other locations of interest in Goldenrod include a woman who is able to determine the happiness of a Pokémon located in a house near the Bike Shop, and a flower shop in the northeast area of the city, where the key item Squirtbottle is located."
Succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
"Given by the Flower Shop lady after winning the Plain Badge."