Waarom halen goochelaars altijd een konijn uit hun hoed?

Want ze kunnen toch ook en ander dier eruit halen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Omdat een egel nogal prikkelbaar is! Een stinkdier nog al ruikt... Een hond blaft! Een kikker glad en glibberig is! Konijn tegenovergesteld ------> Zacht, schoon (zelfs de keutels "redelijk", stil en aaibaar!!!!! Daarnaast zijn ze vrij klein en rustig. Natuurlijk speelt het ook mee dat je bij een goochelaar een konijn verwacht en het dus accepteert! Terwijl je bij een puppy sneller het idee krijgt dat het zielig is, wat het natuurlijk bij dat konijn net zo goed is maar daar denk je niet bij na omdat je al een konijn verwacht...

Omdat de hoed te klein is om er een olifant uit te halen.

omdat een hoed klein is. en een konijn ook

Ze halen ook wel duiven uit hun hoed. Belangrijkste aspect is dat het dier er tegen moet kunnen om op deze manier behandeld te worden...

Niet alleen konijnen hoor, ze kunnen er ook doekjes, kaarten en duiven uithalen. Maar ja een konijn heeft handgrepen, sorry oren.

waarschijnlijk omdat een konijn goed stil kan zitten en geen geluid maakt het mag natuurlijk niet opvallen dat het konijn er al inzit voor hij aan de truc begint

konijnen zijn stressgevoelig en als ze angstig zijn zullen ze vaker stil blijven zitten en grote ogen opzetten. en zoals bovenstaand, ze maken weinig geluid. arm dier..

En toen die traditie begon zullen ze wel zeer goedkoop zijn geweest, zodat het niet erg was als er eentje sneuvelde . (voor het geval ik nu iedereen op mn dak krijg, dit is niet mijn mening , maar ik denk de mening toen er heel anders tegen dieren aangekeken werd dan nu)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100