Wie weet een leuk spel om surprises uit te pakken, wat een ochtend duurt?

Wie weet een leuk spel waarmee men surprises kan uitpakken tijden sinterklaas, en wat een hele ochtend mag duren. Er zijn ongeveer 25 deelnemers, die elk een persoonlijke eigen surprise hebben.

Iemand een leuk idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
16.9K

Het beste antwoord

Een soort van speurtocht uitzetten om de verstopte cadeautjes te vinden -al dan niet met een opdracht of liedje- bij het vinden, deze te verzamelen en vervolgens met de dobbelsteen te laten gooien (b.v 6) om het cadeau uit te mogen pakken. Of vervolgens na het gooien van 6 iemand een cadeau voor een ander te laten pakken.
Na x aantal cadeaus een drankje of versnapering om de lol er voor iedereen in te blijven houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het 25 keer inpakken met steeds een andere naam erop en een opdracht die ze moeten vervullen voor ze hùn papier eraf mogen halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn moeder heeft ooit een soort ganzenbord-spel ontwikkeld waarbij je op bepaalde vakjes een opdracht moest doen (bijvoorbeeld een liedje zingen) en pas als je die opdracht hebt voldaan een kadootje mag pakken. Je kan er de hele avond/middag/ochtend lol mee hebben en het is echt heel simpel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een dobbelsteen en als je dan 6 gooit mag je een cadeautje pakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou een dobbelspel kunnen doen, zie http://www.dezakvansinterklaas.nl/dobbelspel.html. Dan heb je geheid een leuke avond. Is geschikt voor alle leeftijden.