Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als wat voor bestandstype sla ik de Sims Castaway op?

Ik heb een DS Lite, maar omdat hij nu aan de oplader moet wil ik dit spel spelen op de DS Emulator op de pc.
Als wat voor type moet ik het opslaan?
Flash, EEPROM..., etc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
589

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zie dat mensen gewoon maar wat antwoorden. Waarschijnlijk gaat het om de (nieuwste) No$Gba.

.sav wordt natuurlijk vanzelf aangemaakt en .nds is het spel. Zonder het .nds bestand kun je het niet eens spelen, laat staan opslaan.

Je zou alle types uit kunnen proberen, wat wel veel tijd zal innemen... Als het dan nog niet lukt, kan het zijn dat het bestand niet 100% ok is.

Probeer anders DeSmuME of No$Zoomer.
DSemu is er volgens mij ook of ik ben in de war met de namen. Er zijn meerdere emulators, maar die ken ik verder niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom is dit omlaag gestemd? Want dit is tot nu toe het beste antwoord mensen.

Andere antwoorden (2)

als nds bestand. Overigens lijkt het mij makkelijker om met het draadje van de lader te spelen dan achter de pc met veel meer draden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik had begrepen dat je het spel wilde spelen omdat je het niet had over een savegame had. Een savegame kun je opslaan als .sav ik neem dan ook maar aan dat je een sd kaart hebt waar het spel al op staat,hier kun je als je het spel opslaat op de cheat manier de save game vanaf kopiëren.
Bedoel je het 'save' bestand?
dan moet je hem opslaan als een .sav
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding