Kun je Fall Guys online spelen zonder PlayStation+?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
7.5K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
nee maar als je ps4 plus hebt en het is afgelopen en daarvoor had je fall guys ge download en ps4 plus is afgelopen heb je dan fal guys nog en kan je het dan spelen

Antwoorden (1)

Ja. Je kan het op de PC spelen dan heb je geen PS+ nodig,

Maar als je het op de PS4 wil spelen heb je wel PS+ nodig.

https://store.playstation.com/nl-nl/product/EP3643-CUSA17714_00-FALLGUYSPS4EU000
Betaald PlayStation Plus-abonnement vereist voor online multiplayer

En aangezien het alleen maar multiplayer is moet je dus wel abonneren op PS+
===

(Tip: Voor Spelers met een Playstation Plus abonnement is Fall Guys de hele maand augustus (2020) gratis te downloaden)

Of wel:
Zorg EERST dat je PS+ neemt
Dan kan je het spel gratis downloaden

Als je het andersom doet betaal je onnodig voor het spel, wat je dan niet kan spelen.
3 jaar geleden
SimonV
3 jaar geleden
+ Dit antwoord slaat tenminste ergens op. ;-)