De originele Xbox One niet. Voor de XBox One S en X mag het wel. Daar zijn zelfs verticale stands for the koop.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Het is de bedoeling dat ik mijn Xbox one verticaal zet als hij uitstaat. Maar als ik er op speel zet ik hem horizontaal. Mag dat?
LeonardN
3 jaar geleden
Zolang deze uitstaat zal het geen probleem zijn. In de link wordt zelfs gesuggereerd dat je erop zou kunnen spelen als je geen disks bewaard.
Als hij uit staat mag je hem neerzetten zoals je wilt. Op de kop, diagonaal maakt allemaal niet uit. Zodra hij aan staat is het wel belangrijk dat je hem neerzet zoals voorgeschreven i.v.m. bijv. koeling.