Ik heb een NAT-foutcode op mijn xbox 360. Hoe kan ik dat fixen?

Ik heb al een tijdje een probleem met mijn Xbox Live, waardoor ik niet kan inloggen. Ik heb een ZyXEL VMG8324
Ik zou het heel erg waarderen als iemand me hier mee kan helpen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Ga naar het webadres van je router en klik dan "Network Setting" > "Home Networking" > "UPnP" om UPnP aan te zetten, beide opties moeten in jouw geval op 'enable' staan, klik op toepassen of 'apply' en reset de router indien gevraagd, hierna heb je geen problemen met xbox live meer.

Maar hoe kom je nu op die webpagina van de router? Simpel, druk windows-toetst+R gelijktijdig in, en type 'cmd' (zonder ' ') in het invoerveld, en een zwart DOS scherm verschijnt. type nu 'ipconfig' (wederom zonder ' ') en waar jouw IP adres wordt gegeven staat ook een toevoeging die 'gateway' heet, nu onthoud nu dat IP adres, want dat moet je invullen in een internet browser, na gebruikersnaam en wachtwoord kun je de stappen hierboven nalopen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb precies gedaan wat je hebt gezegd en het werkt nog steeds niet
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Laat maar het werkt al
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
het werkt maar voor een deel
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Welk deel werkt dan niet?