is het nog altijd mogelijk om gratis online te spelen op een playstation 3?

Toegevoegd na 3 minuten:
Hierbij bedoel ik zowel het account aanmaken als het spelen

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
10.2K

Antwoorden (2)

Ja, althans je hoeft niet te betalen voor een PSN-account.

Toegevoegd na 7 minuten:
PlayStation Plus

PlayStation Plus logo
Online gamen met de PlayStation 3, PlayStation Vita en PlayStation Portable is gratis. Wel kan de gebruiker kiezen voor een betalende lidmaatschap genaamd PlayStation Plus. Hij krijgt hierdoor korting op bepaalde spellen, kan bepaalde spellen voor de aankoop een uur gratis uitproberen en heeft toegang tot de Instant Game Collection, waarbij de gebruiker elke maand 2 gratis games per platform (m.u.v de PSP) kan downloaden. PlayStation Plus kan momenteel per maand, per 3 maanden of per jaar worden aangeschaft.

Alleen op de PlayStation 4 die op 29 november 2013 in Europa is verschenen, moet de gebruiker het betalende PlayStation Plus abonnement hebben om gebruik te kunnen maken van online multiplayer.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Jazeker, vaak als je een spel koopt zit er een 'pass' bij om het ook online tegen anderen te spelen. Het gaat veranderen, en bij PS4 is dat al het geval, die vereist namelijk een apart lidmaatschap om online te kunnen gamen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"Het gaat veranderen," Ook voor de PS3? Heb je een bron?