zit er bluetooth in de xbox one?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
8.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat is een onhandige vraag. Volgens mij maakt de Xone wel gebruik van bluetooth, bijvoorbeeld voor de controller. Dat zegt echter niet dat jouw headset of wat dan ook werkt met de Xone...

Antwoorden (2)

In een Xbox One zit geen bluetooth om je telefoon mee te koppelen, de controllers gebruiken infrarood omdat controllers vaak op een relatief korte afstand zijn. Kinect 2.0 ondersteunt wel als IR blaster.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er zit inderdaad geen Bluetooth in de Xbox One.

Maar mocht je dit inderdaad willen om de Xbox One met je telefoon te besturen, dan is dit geen probleem. De One heeft namelijk SmartGlass. met deze app kun je de Xbox besturen middels je telefoon, laptop, PC, of iPad.