Hoe houd ik me rustig tijdens het gamen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor spelletjes speel je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MW2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okay!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Speel je competitie of gewoon voor fun op publics?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor fun.

Het beste antwoord

Speel het spel heel nonchalant. Alsof het je niet interesseert. Daar wordt je rustiger van en vaak levert het ook nog betere prestaties op omdat je je dan juist beter kan concentreren i.p.v. een deel van je hersenen te gebruiken om gespannen te zijn :-D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Jezelf blijven vertellen: het is maar een spelletje.

Je doet het immers omdat je het leuk vindt, niet omdat je werkelijk moet vechten voor je leven tegen gemuteerde aliens, omdat ze anders de planeet infecteren met een killer-virus.

Probeer er de grap van in te zien als je doodgaat. En zie het als een uitdaging om het level alsnog uit te spelen. En bovenal: het is écht maar een spel.

Als je merkt dat je je toch begint op te fokken: uitloggen. Game zolang het leuk is, en stop zodra je zo gefrustreerd raakt dat het niet meer leuk is. Morgen ligt je game nog steeds op je te wachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat alleen echte gamers deze vraag kunnen beantwoorden aangezien mensen die de ervaring niet hebben het maar als een "spel" zien.

Een computerspel kun je zien als een sport, voetbal bijvoorbeeld. We weten allemaal dat voetbal oorlog is. Dit geldt ook voor computerspellen, dus er is niets mis met de frustraties die het gamen je oplevert.

Maar nu, hoe ga je hier mee om?

Mogelijke oplossingen:

-Koop een stapel toetsenborden en muizen en leg deze in een la. Nu kun je lekker op je toetsenbord rammen en met je muis gooien als het je teveel wordt.

-Als je dit niet kunt betalen is het ook een optie om postzegels te gaan verzamelen, maar ook dit kan frustraties opleveren.

-Cannabis, maar dit zal je prestaties niet ten goede komen.

Ik zal nog even nadenken over andere tips.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk zijn er ook mensen die echt gamen die toch het besef weten te houden dat het een spel is. Voetbal speel ik dan weer niet, maar ik heb wel eens gehoord dat er ook mensen zijn die dat wel spelen én snappen dat het een spel is. Dat wil niet zeggen dat het geen heftige competitie is, alleen dat de wereld gewoon blijft draaien als je, nadat je alles gegeven hebt, toch niet als winnaar uit de bus komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar daar kan je je dan nog wel druk over maken. Tuurlijk is het een spel, maar als je zo gaat kijken is niets wat je doet echt belangrijk. De meeste mensen spelen een spel om te winnen, als ze dan verliezen is dat balen.
Een kussen in de buurt leggen om je op af te reageren; Metal/Rock muziek opdoen; Voice-chat met vrienden die het spe ook spelen, dan kan je lachen om frustrerende momenten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op skype beetje slap ouwe hoeren en lachen en voor de rest het genot halen uit de winst van het spel.
En anders kan je op youtube filmpjes kijken van gefilmde gamers die flippen en da denk je wat een stakekrs en dan wordt je wel rustiger. hahah.

succes!