Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je van PlayStation 3 over gaat naar PlayStation 4 kun je dan je GTA niveau overzetten?

Hallo,

Ik heb een PlayStation 4 gekocht en nu wil ik graag mijn 'niveau' overzetten, zoals het geld en de auto's.
Is dit mogelijk? Of moet ik weer gewoon opnieuw beginnen ?
Ik hoorde van een vriend dat dit wel mogelijk is via social club.

Groet Jeroen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
971

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat is inderdaad mogelijk. Als je inlogt op het zelfde account van Social Club krijg je de optie om je character over te zetten. Als je dat doet heb je trouwens 2 verschillende karakters. Wat je doet op de PS3 komt niet op de PS4 en andersom.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De laatste zin klopt niet helemaal.
'Wat je doet op de PS3 komt niet op de PS4 en andersom.' De gegevens worden online opgeslagen op het Social Club account. Dus als hij ervoor kiest om meer zijn PS3 te gebruiken, kan hij verder met de dingen die hij op de PS4 heeft, het is hetzelfde. Dit geld dan helaas alleen maar voor GTA Online, niet voor Singleplayer. Jouw voortgang in de singleplayer modus op jouw PS3 zullen niet op jouw PS4 zitten. Kort samengevat: De Online gegevens kun je inderdaad overzetten, maar de singleplayer gegevens niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan GTA Online 1 keer overzetten en daarna staan je PS3 en PS4 apart. dan kan je niks meer overzetten en is je progressie apart.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding