Tijdens het spelen op de wii krijg ik een error melding, hoe kan ik dit oplossen?

Tijdens het spelen van het spel family ski op mijn wii u krijg ik een error melding. Wie kent dit en weer hoe ik dit moet oplossen?

De game wordt per direct onderbroken en het voogende wordt in het wit op zwart weergegeven:

Er is een fout opgetreden.
Druk op de EJECT-knop, verwijder de
disk en zet het Wii-systeem uit. Lees
de handleiding voor meer informatie.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Dit is de 'foutmeldingen' pagina van de Nederlandse Nintendo website. Er zijn verschillende mogelijkheden op de "Er is een fout opgetreden" pagina waaruit je kunt kiezen om verder te gaan en die heb je niet in de vraag geschreven, maar er zijn wel 4 verschillende opties dus veel sukses!