ik kan met mijn 3ds OVERAL internetten! hoe kan dat?

We zaten pas onderweg in de auto en mijn broertje zat met zijn 3DS te internetten en online spelen. Ik stond versteld want onderweg heb je natuurlijk geen wifi! Ik weet niet of je een 3g abbo kan nemen op een 3ds, maar als dat al kan hebben wij dit nooit gedaan. Heeft iemand enig idee hoe mijn broertje dan toch overal kan internetten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het zou kunnen zijn dat een telefoon in de auto is ingesteld als hotspot. Daarop kun je inloggen en dan is het alsof je wifi verbinding hebt. Ook hebben sommige nieuwere auto's wifi ingebouwd, maar als dat zo was zou je dat wel weten neem ik aan.