wanneer komt de ps4 echt in de winkel?

Je kunt de ps4 wel bestellen, maar ik wil hem echt uit de winkel.
Weet iemand wanneer die (ongeveer) los in de winkel komt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

De PS4 is al in de winkel. Echter gaan de verkopen zo hard dat dit gelijk uitverkocht is. Er zijn nu 3 grote leveringen geweest en uitverkocht. 22 januari komt de nieuwe lichting Nederland binnen. Ik zou kijken of je ergens onder voorbehoud kan reserveren anders mis je de boot. Zie de link voor de winkels.